22/10 «Навчання письму без втрати мотивації учнів 6-10 класів» (вебінар для вчителів англійської мови)
План: 1. Розвиток навички письма — проблеми й рішення. 2. Що ми пишемо і навіщо? 3. Види диктантів — свіжий подих старого методу. 4. Граматичний диктант — як проводити і в чому його особливість. 5. Питання й відповіді.
Лектор: Климишина Н. А., головний редактор журналу «Англійська мова в початковій школі», викладач Харківської академії неперервної освіти Тривалість: 60 хвилин Початок: 22 жовтня, о 14.30 План: 1. Метод інтуїтивного спостереження. Складання власної карти спостереження. 2. Ведення індивідуальної карти дитини. 3. Діагностика дитячої поведінки за допомогою невербальних сигналів. 4. Тест «Чарівний світ». Лектор: Анна Гресь, висококваліфікований психолог-практик із багаторічним досвідом роботи, автор значної кількості методичних публікацій та посібників. Тривалість: 60 хвилин Початок: 23 жовтня, о 14.30 ************************* 24/10 «Оцінювання в управлінській діяльності» (вебінар для керівників навчальних закладів) План: 1. Оновлення нормативної бази (15 хвилин). 2. Відповіді на запитання слухачів (5 хвилин). 3. Документування (15 хвилин). 4. Відповіді на запитання слухачів (5 хвилин). 5. Атестація НЗ. (15 хвилин). 6. Відповіді на запитання слухачів (5 хвилин). Лектор: Григораш Віктор Валентинович, кандидат педагогічних наук, голов. ред. журналу «Управління школою» ВГ «Основа» Тривалість: 60 хвилин Початок: 24 жовтня, о 14.30 ************************* Реєстрацiя на сайтi: http://donimce.com.ua (сторінка → Вебінари або на Головній сторінці → ) Кількість заявок обмежена!!! Уважно дивіться на терміни подачі заявки про участь!Кожен учасник за бажанням може отримати сертифікат! Консультація за тел.: (062) 304-67-02, (095) 001-71-06, (066) 485-70-77. Технічні питання відправляйте на адресу: donimce.webinar@gmail.com |
Переглядів: 336 |
|
Дата: 19.10.2013
|
зареєстрованого в Головному управлінні юстиції в Донецькій області 16 серпня 2012р. за № 58/1960, згідно з планом роботи Департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації на 2013-2014 н.р., з метою розширення читацьких інтересів, розуміння і відтворення глибини художнього тексту, підвищення рівня культури українського слова, популяризації творів української літератури та літератури рідного краю, формування патріотичної позиції, вивищення духовності, ушанування творчої спадщини письменників-ювілярів, підвищення самостійно-творчої діяльності учнів, залучення їх до інформаційної, дослідницької діяльності з мови і літератури оголошується обласний мовно-літературний заочний конкурс "Марафон-проект" для учнів 8-11 класів. Протягом жовтня-грудня 2013 р. до відділу освіти подаються заявки й роботи учасників (форма заявки й вимоги щодо оформлення проектів наведені у Положенні). Відділ освіти протягом січня-лютого 2014 р. здійснює перевірку отриманих робіт і до 30 березня 2014 р. подає заявки до обласного оргкомітету. У травні переможці й лауреати конкурсу отримують нагороди.
Переглядів: 477 |
|
Дата: 19.10.2013
|
Згідно листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України від 27.09.2013 № 14 1/10-3120 та на виконання програми «Партнерство в навчанні» компанія «Майкрософт Україна», Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України проводять Десятий всеукраїнський конкурс «Вчитель - новатор». Метою конкурсу є підтримка педагогів, які запроваджують сучасні інформаційно-ком Інформуємо, що до участі в конкурсі запрошуються педагогічні працівники закладів освіти незалежно від форми власності та студенти педагогічних навчальних закладів, науковці. Конкурсні роботи приймаються до 31 грудня 2013 року. Детальніше із Положенням про конкурс, умовами участі в ньому та інформацією про призовий фонд можна ознайомитися на сторінці тематичної дискусії «Десятий Всеукраїнський конкурс «Вчитель-новатор За довідками звертатись до координатора конкурсу Артура Кочаряна (a.kocharyan@shko Запрошуємо педагогічних працівників взяти активну участь у конкурсі та проінформувати відділ інформаційних технологій облІППО про обрані номінації та теми проектів учасників конкурсу (ipoinform@yandex Реєстрація в глобальній мережі "Партнерство в навчанні" (вебінар)
Переглядів: 465 |
|
Дата: 19.10.2013
|
Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 року № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 року за № 1318/20056, наказів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29 вересня 2011 року № 1127 «Про затвердження графіка проведення IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад на 2012–2014 роки» та від 27 червня 2012 року № 751 «Про започаткування щорічної Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізичної культури і спорту» з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді у жовтні в нашій школі розпочався І етап олімпіад з базових дисциплін:
ІІ етап проходитиме у листопаді-грудні 2013 року, ІІІ етап – у січні-лютому 2014 року. Бажаємо учасникам тільки перемоги!
Переглядів: 394 |
|
Дата: 19.10.2013
|
Переглядів: 324 |
|
Дата: 19.10.2013
|
ПОРАДИ БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ 1.Вранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів. 2. Не підганяйте дитину, розрахувати час – це ваш обов’язок, якщо ж ви із цим не впорались – провини дитини в цьому немає. 3. Не посилайте дитину до школи без сніданку: у школі вона багато працює, витрачає сили. 4. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів. 5. Забудьте фразу: « Що ти сьогодні отримав?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитись. 6. Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді все сама розкаже. 7. Зауваження вчителя вислуховуйте не в присутності дитини. Вислухавши не влаштовуйте сварку. Говоріть із дитиною спокійно. 8. Після школи дитина повинна 2-3 години відпочити. Найоптимальніший час для виконання завдань з 15 до 17 години. 9. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 15-20 хв. треба відпочивати 10-15 хв. 10. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, дайте їй попрацювати самостійно. А коли буде потрібна ваша допомога, то без крику, вживаючи слова «не хвилюйся», «ти все вмієш», «давай поміркуємо разом», «згадай, як пояснював учитель», допоможіть дитині. 11. При спілкуванні з дитиною не вживайте умовностей: «Якщо ти будеш добре вчитися, то…» 12. Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі. 13. У сім’ї має бути єдина тактика спілкування дорослих із дитиною. Коли щось не виходить, порадьтеся із психологом, учителем. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного. 14. Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини. 15.Знайте, що діти люблять казки,особливо перед сном,або пісню, лагідні слова. Не лінуйтеся зробити це для них.
Переглядів: 375 |
|
Дата: 19.10.2013
|
Відповідно до наказу МОНУ від 02.09.2013 р. №1255, у 2013/14 навчальному році Всеукраїнський конкурс «Учитель року» проводитиметься у таких номінаціях: «Географія», «Світова література», «Початкові класи», «Трудове навчання», «Директор школи». Сайт конкурсуКонкурс проводитиметься у три етапи: перший (міський) – жовтень–листопад 2013 року; другий (обласний – січень 2014 року; третій (заключний) – лютий–березень 2014 року буде проходити в містах: Золотоноші Черкаської області – «Початкові класи», Білій Церкві Київської області – «Трудове навчання», Іллічівську Одеської області – «Світова література», Первомайську Миколаївської області – «Географія», Світловодську Кіровоградської області – «Директор школи». Положення про Всеукраїнський конкурс "Учитель року” Наказ МОНУ від 02.09.2013 р. № 1255 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» Рекомендації щодо оформлення матеріалів учасника Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (ІІТЗО) Зразок плану проведення майстер - класу "Я роблю це так" (ІІТЗО за результатами конкурсу минулих років, автор Жукова Оксана Володимирівна вчитель хімії Новоукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8, Кіровоградська область) Рішення колегій МОНУ "Про підсумки Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013» та відзначення переможців, лауреатів та організаторів.
Переглядів: 411 |
|
Дата: 29.09.2013
|
Інформуємо, що відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2012 № 882 «Про використання навчальної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах» в організації навчально-виховного процесу загальноосвітнім навчальним закладам дозволено використовувати лише навчальні програми, підручники та навчально-методичні посібники, що мають гриф Міністерства або схвалені відповідною комісією Науково-методичної ради з питань освіти. У Міністерстві освіти підписаний наказ, що передбачає проведення з 14 по 25 жовтня 2013 року моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі. Моніторинг здійснюватиметься у 5 та 10 класах загальноосвітніх навчальних закладів з предметів інваріантної складової Типових навчальних планів. Проведення моніторингу якості освіти в учнів 5-х класів передбачено з української мови, російської мови, математики, громадянської освіти, основ здоров’я та іноземної мови. Моніторинг якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів 10 класів буде проведено з української мови, української літератури, історії України, всесвітньої історії, алгебри, геометрії, іноземних мов, біології, географії, фізики, хімії та технологій. "Деякі питання моніторингу якості загальної середньої освіти” наказ МОН від 17.07.2013 № 995 "Методичні рекомендації з проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі” лист ІІТЗО від 27.08.2013 № 14.1/10-2824 Затверджено нову Типову інструкцію з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності. Завантажити Інструкція встановлює загальні вимоги щодо документування управлінської інформації, організації роботи з документами та перелік типових документів, що обов’язково створюються під час діяльності загальноосвітніх навчальних закладів із зазначенням строків зберігання. Відповідальність за організацію діловодства, зміст, якість підготовки та оформлення документів в загальноосвітніх навчальних закладах несуть їх керівники. Наказ МОН № 240 від 26 червня 2000 року "Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів", визнаний таким, що втратив чинність. Наказом МОН України від 21 серпня 2013 року № 1222 затверджено орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти: Завантажити з додатками Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 08.08.2013 № 1135 (зареєстровано в Мін’юсті 16.08.2013 за № 1417/23949) 30 вересня 2013 року набудуть чинності зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Ці зміни насамперед стосуються організації та проведення атестації керівних кадрів навчальних закладів. З метою підвищення ефективності управлінської діяльності керівників навчальних закладів та рівня їхньої професійної компетентності і фахової майстерності наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 08.08.2013 № 1135 внесено зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (далі — Типове положення). Внесені зміни насамперед стосуються порядку атестації керівників загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, їхніх заступників (далі — керівні кадри), осіб, яких призначатимуть на посади керівників таких навчальних закладів. Так, у розділі I «Загальні положення» Типового положення визначено, що призначенню на посади керівників загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів має передувати їх атестація. Вивчають професійну діяльність керівних кадрів навчальних та інших закладів атестаційні комісії ІІ рівня. Вони з’ясовують якість виконання ними посадових обов’язків та вивчають, зокрема, такі питання:
Джерело: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1417-13 Про затвердження Положення про відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства освіти і науки України. Детальніше... http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1427-13 Лист МОНУ №1/9-592 від 30.08.2013 «Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання російської мови та інших мов національних меншин для використання в загальноосвітніх навчальних закладах, де навчаються рідною мовою або вивчають її». Детальніше... Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання російської мови та інших мов національних меншин для використання в загальноосвітніх навчальних закладах, де навчаються рідною мовою або вивчають її.
Переглядів: 653 |
|
Дата: 29.09.2013
|
Державною інспекцією навчальних закладів України спільно з Міністерством освіти і науки України, а також за участю працівників місцевих органів управління освітою, навчальних закладів, провідних науковців України розроблено методичні рекомендації для проведення державної атестації, самоаналізу діяльності дошкільних, загальноосвітні, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладів та їх внутрішнього контролю в міжатестаційний період. Відповідні робочі групи були створені на виконання розділу 2 протоколу № 62 засідання Кабінету Міністрів України у січні поточного року з метою удосконалення програмно-методичного забезпечення проведення держатестації та внутрішнього контролю навчальних закладів. Розроблені методичні рекомендації дають можливість як самим навчальним закладам, так і місцевими органам управління освітою під час здійснення контрольних заходів, більш системно та повноцінно оцінити результати діяльності закладів освіти, зокрема якість їх навчальної та навчально-методичної роботи, рівень управлінської та фінансово-господарської діяльності, матеріально-технічного забезпечення, стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми, дотримання санітарно-гігієнічних норм у навчально-виховному процесі тощо. З метою врахування в роботі розроблених методичних рекомендацій місцевим органам управління освітою надіслано відповідний лист Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника. Лист МОН України від 07.08.2013 № 1/9-533 Додатки: 2. Орієнтовна програма здійснення внутрішнього контролю в дошкільному навчальному закладі 3. Орієнтовна програма здійснення внутрішнього контролю в загальноосвітньому навчальному закладі
Переглядів: 358 |
|
Дата: 29.09.2013
|