Главная » Архів матеріалів
22/10 «Навчання письму без втрати мотивації учнів 6-10 класів» (вебінар для вчителів англійської мови)
План:

1. Розвиток навички письма — проблеми й рішення.

2. Що ми пишемо і навіщо?

3. Види диктантів —  свіжий подих старого методу.

4. Граматичний диктант — як проводити і в чому його особливість.

5. Питання й відповіді.

 

Лектор: Климишина Н. А., головний редактор журналу «Англійська мова в початковій школі», викладач Харківської академії неперервної освіти

Тривалість: 60 хвилин

Початок: 22 жовтня, о 14.30

*****************************
23/10 «Ця загадкова дитина: розшифровуємо дитячу поведінку» (вебінар дляпсихологів ДНЗ та початкової школи (росiйською мовою)
План:

1. Метод інтуїтивного спостереження. Складання власної карти спостереження.

2. Ведення індивідуальної карти дитини.

3. Діагностика дитячої поведінки за допомогою невербальних сигналів.

4. Тест «Чарівний світ».


Лектор: Анна Гресь, висококваліфікований психолог-практик із багаторічним досвідом роботи, автор значної кількості методичних публікацій та посібників.

Тривалість: 60 хвилин

Початок: 23 жовтня, о 14.30

*****************************

24/10 «Оцінювання в управлінській діяльності» (вебінар для керівників навчальних закладів)

План:

1. Оновлення нормативної бази (15 хвилин).

2. Відповіді на запитання слухачів (5 хвилин).

3. Документування (15 хвилин).

4. Відповіді на запитання слухачів (5 хвилин).

5. Атестація НЗ. (15 хвилин).

6. Відповіді на запитання слухачів (5 хвилин).
 

Лектор: Григораш Віктор Валентинович, кандидат педагогічних наук, голов. ред. журналу «Управління школою» ВГ «Основа»

Тривалість: 60 хвилин

Початок: 24 жовтня, о 14.30

*****************************

Реєстрацiя на сайтi:  http://donimce.com.ua (сторінка → Вебінари або на Головній сторінці → )
Кількість заявок обмежена!!! Уважно дивіться на терміни подачі заявки про участь!Кожен учасник за бажанням може отримати сертифікат!

Консультація за тел.: (062) 304-67-02(095) 001-71-06(066) 485-70-77.

Технічні питання відправляйте на адресу: donimce.webinar@gmail.com

Переглядів: 426 | Додав: efremova-marina | Дата: 19.10.2013

Дата проведення

Дисципліна

Класи, учні яких беруть участь

у ІІ етапі

1.

02.11.2013

Російська мова і література

8 - 11

2.

09.11.2013

Трудове навчання

8 - 11

3.

09.11.2013

Географія

7 - 11

4.

10.11.2013

Екологія (І-ІІ тури)

10- 11

5.

16.11.2013

Педагогіка та психологія

11

6.

16.11.2013

Основи економіки

9 - 11

7.

23.11.2013

Історія

8 - 11

8.

23.11.2013

Математика

6 - 11

9.

30.11.2013

Українська мова і література

7 - 11

10.

30.11.2013

Інформатика

8 - 11

11.

01.12.2013

Біологія

8- 11

12.

01.12.2013

Астрономія

10 -11

13.

07.12.2013

Англійська, іспанська мова

8 - 11

14.

07.12.2013

Фізика

7 - 11

15.

14.12.2013

Основи правознавства

9 - 11

16.

14.12.2013

Французька, німецька мова

8 - 11

17.

14.12.2013

Інформаційні технології

8 - 11

18.

15.12.2013

Світова література

9 - 11

19.

15.12.2013

Хімія

7 - 11

20.

01.12-15.12.2013

Фізична культура

11

Переглядів: 336 | Додав: efremova-marina | Дата: 19.10.2013


      Відповідно до Положення про Департамент освіти і науки Донецької облдержадміністрації, затвердженого розпорядженням голови Донецької облдержадміністрації від 18 березня 2013 р. №121, програми «Освіта Донеччини. 2012 – 2016 роки», затвердженої рішенням Донецької обласної ради від 29 березня 2012 р. № 6/10-253, Положення про проведення обласного мовно-літературного заочного конкурсу «Марафон-проект» для учнів загальноосвітніх навчальних закладів,

зареєстрованого в Головному управлінні юстиції в Донецькій області 16 серпня 2012р. за № 58/1960, згідно з планом роботи Департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації на 2013-2014 н.р., з метою розширення читацьких інтересів, розуміння і відтворення глибини художнього тексту, підвищення рівня культури українського слова, популяризації творів української літератури та літератури рідного краю, формування патріотичної позиції, вивищення духовності, ушанування творчої спадщини письменників-ювілярів, підвищення самостійно-творчої діяльності учнів, залучення їх до інформаційної, дослідницької діяльності з мови і літератури оголошується обласний мовно-літературний заочний конкурс "Марафон-проект" для учнів 8-11 класів. 

Протягом жовтня-грудня 2013 р. до відділу освіти подаються заявки й роботи учасників (форма заявки й вимоги щодо оформлення проектів наведені у Положенні). Відділ освіти протягом січня-лютого 2014 р. здійснює перевірку отриманих робіт і до 30 березня 2014 р. подає заявки до обласного оргкомітету. У травні переможці й лауреати конкурсу отримують нагороди.

Переглядів: 477 | Додав: efremova-marina | Дата: 19.10.2013

     Згідно листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України від 27.09.2013 № 14 1/10-3120 та на виконання програми «Партнерство в навчанні» компанія «Майкрософт Україна», Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України проводять Десятий всеукраїнський конкурс «Вчитель - новатор». Метою конкурсу є підтримка педагогів, які запроваджують сучасні інформаційно-комунікаційні технології в навчальну діяльність.


     Інформуємо, що до участі в конкурсі запрошуються педагогічні працівники закладів освіти незалежно від форми власності та студенти педагогічних навчальних закладів, науковці. Конкурсні роботи приймаються до 31 грудня 2013 року.

     Детальніше із Положенням про конкурс, умовами участі в ньому та інформацією про призовий фонд можна ознайомитися на сторінці тематичної дискусії «Десятий Всеукраїнський конкурс «Вчитель-новатор» в освітній мережі Microsoft «Партнерство в навчанні» http://bit.ly/14vUQyY або http://www.pil-network.com/Discussion/be101373-5865-46e3-bd3d-d5e41ae583a4 (зверніть увагу на нові посилання та зміни в адресі сайту).

     За довідками звертатись до координатора конкурсу Артура Кочаряна (a.kocharyan@shkola.org.ua).

     Запрошуємо педагогічних працівників взяти активну участь у конкурсі та проінформувати відділ інформаційних технологій облІППО про обрані номінації та теми проектів учасників конкурсу (ipoinform@yandex.ruippovit@hotmail.com.).

Реєстрація в глобальній мережі "Партнерство в навчанні" (вебінар)


Переглядів: 465 | Додав: efremova-marina | Дата: 19.10.2013

     Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 року № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 року за № 1318/20056, наказів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29 вересня 2011 року № 1127 «Про затвердження графіка проведення IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад на 2012–2014 роки» та від 27 червня 2012 року № 751 «Про започаткування щорічної Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізичної культури і спорту» з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді у жовтні в нашій школі розпочався І етап олімпіад з базових дисциплін:

  • української мови та літератури; 
  • російської мови і літератури;
  • англійської, німецької мов; 
  • історії; 
  • правознавства;
  •  математики; 
  • фізики; 
  • астрономії; 
  • хімії; 
  • біології, екології; 
  • географії; 
  • інформатики, інформаційних технологій;
  • економіки;
  • трудового навчання; 
  • фізичної культури і спорту.
ІІ етап проходитиме у листопаді-грудні 2013 року, ІІІ етап – у січні-лютому 2014 року. Бажаємо учасникам тільки перемоги!
Переглядів: 394 | Додав: efremova-marina | Дата: 19.10.2013

     

У вересні стартував І етап ІV Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. Тараса Шевченка серед учнівської та студентської молоді. У ньому взяли участь учні 5-11 класів. Переможцями стали:
Шарун Володимир - 5А клас (учитель Сазонова Н.В.)
Мінаєва Юлія - 6А клас (учитель Щербиніна Г.О.)
Алєко Катерина - 7А клас (учитель Сакевич О.В.)
Хацько Микита - 8Б клас (учитель Сазонова Н.В.)
Суханова Ганна - 9А клас (учитель Дружина К.Г.)
Супруненко Микита - 10 клас (учитель Стояновська Л.Ф.)
Малюченко Анастасія - 11Б клас (учитель Єфремова М.М.)
     Вітаємо переможців і бажаємо їм успіху у ІІ етапі конкурсу.

Переглядів: 324 | Додав: efremova-marina | Дата: 19.10.2013

     
У вересні традиційно пройшли загальношкільні батьківські збори для батьків першокласників за участю психолога школи Савули В.В. та вчителя-логопеда Ніколаєнко М.О. Збори привітальним словом розпочала заступник директора з НВР М.М.Єфремова. Батьки заслухали змістовні доповіді педагогів про особливості адаптаційного періоду першокласників, отримали корисні поради, як підтримати дитину, що робить перші кроки у навчанні. 

ПОРАДИ БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
1.Вранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів.
2. Не підганяйте дитину, розрахувати час – це ваш обов’язок, якщо ж ви із цим не впорались – провини дитини в цьому немає.
3. Не посилайте дитину до школи без сніданку: у школі вона багато працює, витрачає сили.
4. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів.
5. Забудьте фразу: « Що ти сьогодні отримав?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитись.
6. Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді все сама розкаже.
7. Зауваження вчителя вислуховуйте не в присутності дитини. Вислухавши не влаштовуйте сварку. Говоріть із дитиною спокійно.
8. Після школи дитина повинна 2-3 години відпочити. Найоптимальніший час для виконання завдань з 15 до 17 години.
9. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 15-20 хв. треба відпочивати 10-15 хв.
10. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, дайте їй попрацювати самостійно. А коли буде потрібна ваша допомога, то без крику, вживаючи слова «не хвилюйся», «ти все вмієш», «давай поміркуємо разом», «згадай, як пояснював учитель», допоможіть дитині.
11. При спілкуванні з дитиною не вживайте умовностей: «Якщо ти будеш добре вчитися, то…»
12. Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
13. У сімї має бути єдина тактика спілкування дорослих із дитиною. Коли щось не виходить, порадьтеся із психологом, учителем. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
14. Завжди будьте уважними до стану здоровя дитини.
15.Знайте, що діти люблять казки,особливо перед сном,або пісню, лагідні слова. Не лінуйтеся зробити це для них.
Переглядів: 375 | Додав: efremova-marina | Дата: 19.10.2013

Відповідно до наказу МОНУ від 02.09.2013 р. №1255, у 2013/14 навчальному році Всеукраїнський конкурс «Учитель року» проводитиметься у таких номінаціях: «Географія», «Світова література», «Початкові класи», «Трудове навчання», «Директор школи».

Сайт конкурсу

Конкурс проводитиметься у три етапи: перший (міський) – жовтень–листопад 2013 року; другий (обласний – січень 2014 року; третій (заключний) – лютий–березень 2014 року буде проходити в містах: Золотоноші Черкаської області – «Початкові класи», Білій Церкві Київської області – «Трудове навчання», Іллічівську Одеської області – «Світова література», Первомайську Миколаївської області – «Географія», Світловодську Кіровоградської області – «Директор школи».

Положення про Всеукраїнський конкурс "Учитель року”

Наказ МОНУ від 02.09.2013 р. № 1255 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014»

Рекомендації щодо оформлення матеріалів учасника Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (ІІТЗО)

Зразок плану проведення майстер - класу "Я роблю це так" 

(ІІТЗО за результатами конкурсу минулих років, автор Жукова Оксана Володимирівна вчитель хімії Новоукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8, Кіровоградська область)

Рішення колегій МОНУ "Про підсумки Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013» та відзначення переможців, лауреатів та організаторів.

Переглядів: 411 | Додав: efremova-marina | Дата: 29.09.2013

Інформуємо, що відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2012 № 882 «Про використання навчальної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах» в організації навчально-виховного процесу загальноосвітнім навчальним закладам дозволено використовувати лише навчальні програми, підручники та навчально-методичні посібники, що мають гриф Міністерства або схвалені відповідною комісією Науково-методичної ради з питань освіти. 
Нове! Лист МОН № 1/9-607 від 05.09.2013 «Про використання навчальної літератури» завантажити  

З метою упорядкування виданої у 2013 році навчальної літератури і програм, що рекомендуються для використання в навчально-виховному процесі у загальноосвітніх навчальних закладах Міністерство освіти і науки надсилає:


У Міністерстві освіти підписаний наказ, що передбачає проведення з 14 по 25 жовтня 2013 року моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі. Моніторинг здійснюватиметься у 5 та 10 класах загальноосвітніх навчальних закладів з предметів інваріантної складової Типових навчальних планів.
Проведення моніторингу якості освіти в учнів 5-х класів передбачено з української мови, російської мови, математики, громадянської освіти, основ здоров’я та іноземної мови.
Моніторинг якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів 10 класів буде проведено з української мови, української літератури, історії України, всесвітньої історії, алгебри, геометрії, іноземних мов, біології, географії, фізики, хімії та технологій.
"Деякі питання моніторингу якості загальної середньої освіти” наказ МОН  від 17.07.2013 № 995
"Методичні рекомендації з проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі”  лист ІІТЗО від 27.08.2013 № 14.1/10-2824

Затверджено нову Типову інструкцію з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності. Завантажити 
Інструкція встановлює загальні вимоги щодо документування управлінської інформації, організації роботи з документами та перелік типових документів, що обов’язково створюються під час діяльності загальноосвітніх навчальних закладів із зазначенням строків зберігання.
Відповідальність за організацію діловодства, зміст, якість підготовки та оформлення документів в загальноосвітніх навчальних закладах несуть їх керівники.
Наказ МОН № 240 від 26 червня 2000 року "Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів", визнаний таким, що втратив чинність.

Наказом МОН України від 21 серпня 2013 року № 1222 затверджено орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти:
Завантажити з додатками

Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 08.08.2013 № 1135 (зареєстровано в Мін’юсті 16.08.2013 за № 1417/23949)  30 вересня 2013 року набудуть чинності  зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Ці зміни насамперед стосуються організації та проведення атестації керівних кадрів навчальних закладів.
З метою підвищення ефективності управлінської діяльності керівників навчальних закладів та рівня їхньої професійної компетентності і фахової майстерності наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 08.08.2013 № 1135 внесено зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (далі — Типове положення).
Внесені зміни насамперед стосуються порядку атестації керівників загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, їхніх заступників (далі — керівні кадри), осіб, яких призначатимуть на посади керівників таких навчальних закладів.
Так, у розділі I «Загальні положення» Типового положення визначено, що призначенню на посади керівників загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів має передувати їх атестація.
Вивчають професійну діяльність керівних кадрів навчальних та інших закладів атестаційні комісії ІІ рівня. Вони з’ясовують якість виконання ними посадових обов’язків та вивчають, зокрема, такі питання: 
  • виконання програми розвитку навчального закладу та результати інноваційної діяльності;
  • стан організації навчальної та виховної роботи, додержання вимог державних освітніх стандартів;
  • результати державної атестації навчального закладу;
  • результати перевірок, проведених Державною інспекцією навчальних закладів, місцевими органами управління освітою та іншими органами державного нагляду (контролю);
  • додержання вимог щодо забезпечення безпечних та нешкідливих умов навчання учнів;
  • підсумки моніторингу роботи з педагогічним колективом та іншими працівниками навчального закладу;
  • ефективність взаємодії з громадськими організаціями та органами шкільного самоврядування;
  • додержання педагогічної етики, моралі;
  • звіти керівника про свою роботу на загальних зборах (конференціях) колективу навчального закладу;
  • аналіз розгляду звернень громадян.
Відповідно до пункту 3.14 Типового положення за результатами атестації керівних кадрів навчальних та інших закладів, а також осіб, які претендують на зайняття посади керівників загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, атестаційні комісії ухвалюють такі рішення:
  • керівник (заступник керівника) відповідає займаній посаді;
  • керівник (заступник керівника) відповідає займаній посаді за умови виконання ним заходів, визначених атестаційною комісією;
  • керівник (заступник керівника) не відповідає займаній посаді;
  • рекомендувати для призначення на посаду керівника;
  • рекомендувати для зарахування до кадрового резерву.
Крім того, внесено зміни щодо атестації усіх педагогічних працівників, зокрема такі:
  • атестація педагогічних працівників, які за основним місцем роботи та у навчальних закладах, де вони працюють за сумісництвом, обіймають однакові посади, здійснюється за основним місцем роботи;
  • кваліфікаційна категорія та педагогічне звання, присвоєні педагогічному працівнику за результатами атестації, можуть змінюватися лише за рішенням атестаційної комісії.
До 01 вересня 2017 року мають пройти атестацію керівники навчальних закладів, призначені на посади до набрання чинності цим наказом: 
Джерело: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1417-13

Про затвердження 
Положення про відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства освіти і науки України Детальніше... http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1427-13

Лист МОНУ №1/9-592 від 30.08.2013 «Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання російської мови та інших мов національних меншин для використання в загальноосвітніх навчальних закладах, де навчаються рідною мовою або вивчають її».
Детальніше... Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання російської мови та інших мов національних меншин для використання в загальноосвітніх навчальних закладах, де навчаються рідною мовою або вивчають її.

Переглядів: 653 | Додав: efremova-marina | Дата: 29.09.2013

Державною інспекцією навчальних закладів України спільно з Міністерством освіти і науки України, а також за участю працівників місцевих органів управління освітою, навчальних закладів, провідних науковців України розроблено методичні рекомендації для проведення державної атестації, самоаналізу діяльності дошкільних, загальноосвітні, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладів та їх внутрішнього контролю в міжатестаційний період.

Відповідні робочі групи були створені на виконання розділу 2 протоколу № 62 засідання Кабінету Міністрів України у січні поточного року з метою удосконалення програмно-методичного забезпечення проведення держатестації та внутрішнього контролю навчальних закладів.

Розроблені методичні рекомендації дають можливість як самим навчальним закладам, так і місцевими органам управління освітою під час здійснення контрольних заходів, більш системно та повноцінно оцінити результати діяльності закладів освіти, зокрема якість їх навчальної та навчально-методичної роботи, рівень управлінської та фінансово-господарської діяльності, матеріально-технічного забезпечення, стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми, дотримання санітарно-гігієнічних норм у навчально-виховному процесі тощо.

З метою врахування в роботі розроблених методичних рекомендацій місцевим органам управління освітою надіслано відповідний лист Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника.

Лист МОН України від 07.08.2013 № 1/9-533

Додатки:

1. Орієнтовний перелік та форми документів для оформлення справи за результатами державної атестації дошкільного, загальноосвітнього, позашкільного навчального закладу

2. Орієнтовна програма здійснення внутрішнього контролю в дошкільному навчальному закладі

3. Орієнтовна програма здійснення внутрішнього контролю в загальноосвітньому навчальному закладі

4. Методичні рекомендації щодо здійснення атестаційної експертизи та внутрішнього контролю діяльності професійно-технічного навчального закладу

Переглядів: 358 | Додав: efremova-marina | Дата: 29.09.2013

« 1 2 ... 16 17 18 19 »