Главная » Статьи » Методична рада закладу |
ЗАТВЕРДЖЕНО на засіданні педагогічної ради Слов’янської ЗОШ І-ІІІ ст. №15 Протокол № 1 від 30 серпня 2013 р. Директор школи _______Н.А.Гелюх ПОЛОЖЕННЯ про
методичну раду Слов’янської
ЗОШ І-ІІІ ст. № 15 Слов’янської
міської ради
Загальні положення Методична рада створюється з
метою координації діяльності структурних підрозділів методичної служби
навчального закладу. Рада є колективним суспільним
органом, об’єднує на добровільній основі педпрацівників навчального закладу. Рада є консультативним органом з
питань організації методичної роботи в навчальному закладі. Методична рада у своїй діяльності
дотримується Конвенції про права дитини, керується законами України, рішеннями
Уряду України, органів управління всіх рівнів з питань навчально-виховної, методичної,
дослідно-експериментальної і проектно-дослідницької діяльності, а також
Статутом і правовими актами школи.
Задачі і основні напрями діяльності методичної ради Методична рада створюється для
вирішення наступних задач, покладених на навчальний заклад: - координація діяльності
методичних об’єднань й інших структурних підрозділів методичної служби
навчального закладу, направленої на розвиток методичного забезпечення
освітнього процесу; - розробка основних напрямів
методичної роботи навчального закладу; - формування мети і задач
методичної служби школи; - забезпечення методичного
супроводу навчальних програм, розробка навчальних, науково-методичних і
дидактичних матеріалів; - організація дослідно-пошукової,
інноваційної і проектно-дослідницької діяльності в школі, напрямів на освоєння
нових педагогічних технологій, розробку авторських програм, апробацію
навчально-методичних комплексів і т.д.; - організація консультування медпрацівників
школи по проблемах вдосконалення професійної майстерності, методики проведення
різних видів занять і їх навчально-методичного й матеріально-технічного
забезпечення; - розробка заходів щодо
узагальнення і розповсюдження педагогічного досвіду педпрацівників навчального
закладу; - участь в атестації педпрацівників
школи; - проведення педагогічних і
методичних експериментів по пошуку й апробації нових технологій, форм і методів
навчання; - професійне становлення молодих
учителів; - виявлення, узагальнення й
розповсюдження позитивного педагогічного досвіду творчо працюючих вчителів; - організація взаємодії з іншими
навчальними закладами, науково-дослідними установами з метою обміну досвідом і
передовими технологіями в області освіти; - упровадження в навчальний
процес сучасних навчально-методичних і дидактичних матеріалів і програмного
забезпечення автоматизованих систем навчання, систем інформаційного
забезпечення занять, інформаційно-бібліотечних систем. Розробка програмного
забезпечення для проведення навчальних занять й упровадження їх у навчальний
процес.
| |
Просмотров: 513 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 0 | |