15:50 Педагогічний консиліум з питання адаптації учнів 5-х класів | |
Подоланню труднощів періоду адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі може сприяти цілеспрямована координація дій учасників навчально-виховного процесу. Психолого-педагогічний консиліум - ефективна організаційна форма методичної роботи, яка допоможе педагогам враховувати рівень пізнавальної діяльності, з яким діти прийшли до 5-го класу, психологічні особливості 10-11-річних школярів, проаналізувати проблеми, з якими учні стикаються в адаптаційний період, виробити шляхи їх подолання. Саме з цією метою 11 січня 2014 року в школі був проведений консиліум за участі директора школи Гелюх Н.А., заступників директора з НВР Гришиної С.А. та Єфремової М.М., заступника директора з ВР Помелило О.С., практичного психолога Савули В.В., класних керівників 5А Кононенко Н.В. та 5Б Сазонової Н.В., а також учителів, що викладають у 5-х класах. Його мета: - залучити учасників педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації п'ятикласників до навчання в основній школі; - створити умови для аналізу свого особистісного досвіду і професійної компетентності; - виробити рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації. Очікувані результати: - поінформованість членів педагогічного колективу про стан адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання; - забезпечення наступності та здійснення заходів, спрямованих на адаптацію дітей до основної школи; - підвищення результативності навчально-виховного процесу; - підвищення професійної майстерності педагогів; - використання особистісно-орієнтованих підходів у навчально-виховному процесі; - створення умов для особистісного розвитку п’ятикласників. | |
|
Всего комментариев: 0 | |