Главная » 2014 » Січень » 13
Подоланню труднощів періоду адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі може сприяти цілеспрямована координація дій учасників навчально-виховного процесу.  
Психолого-педагогічний консиліум -  ефективна  організаційна форма методичної  роботи, яка допоможе педагогам враховувати рівень пізнавальної діяльності, з яким діти прийшли до 5-го класу, психологічні особливості 10-11-річних школярів, проаналізувати проблеми, з якими учні стикаються в адаптаційний період, виробити шляхи їх подолання.
Саме з цією метою 11 січня 2014 року в школі був проведений консиліум за участі директора школи Гелюх Н.А., заступників директора з НВР Гришиної С.А. та Єфремової М.М., заступника директора з ВР Помелило О.С., практичного психолога Савули В.В., класних керівників 5А Кононенко Н.В. та 5Б Сазонової Н.В., а також учителів, що викладають у 5-х класах. 
Його мета: 
- залучити учасників педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації п'ятикласників до навчання в основній школі;
- створити умови для аналізу свого особистісного досвіду і професійної компетентності;
- виробити рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації.
Очікувані результати: 
- поінформованість   членів  педагогічного колективу про стан адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання;
- забезпечення наступності та здійснення заходів, спрямованих на адаптацію дітей до основної школи;
- підвищення результативності навчально-виховного процесу;
- підвищення професійної майстерності педагогів;
- використання  особистісно-орієнтованих підходів у навчально-виховному процесі;
- створення умов  для особистісного розвитку п’ятикласників.


Переглядів: 387 | Додав: efremova-marina | Дата: 13.01.2014